Termékeink átvételére többfajta fizetési és szállítási mód választható Magyarország területén belül:
Szállítási módok:
GLS - Házhozszállítás - GLS - CsomagAutomata (szállítási idő: 1-2 munkanap)
A házhozszállítás választása esetén a szállítás háztól házig történik, gyors, pontos, kényelmes. A csomag feladásáról, érkezéséről e-mail és sms értesítést is küld a szolgáltató. A kínált szolgáltatás zökkenőmentes biztosításához szállítási cím pontos megadását kérjük, valamint értesítésekhez e-mail cím és mobilszám megadását. A csomag feladásakor, a szolgáltató rendszeréből e-mail elő értesítést küld a csomag érkezésének várható időpontjáról, csomagszámmal, utánvét összegével, weboldal elérhetőséggel, jelszóval ahol akár a kiszállítás időpontja is módosítható.
A kézbesítés napjának reggelén újabb értesítést küld a szolgáltató a csomag várható kézbesítésének 3 órás időintervallum meghatározásával, valamint a futár elérhetőségével, amenyiben szükséges a futárral lehet egyeztetni a kisszállításra vonatkozóan ezen túl az ügyfélszolgálat elérhetőségével és egy webcímmel ahol a csomag aktuális státusza lekövethető.
Mikor remek választás a házhozszállítás?
A házhozszállítás a legjobb választás, ha legrövidebb időn belül szeretnéd megkapni a csomagod, ha othonodban, munkahelyeden vagy éppen aktuális tartózkodási helyeden szeretnéd átvenni a csomagod.
Házhozszállítás az MPL futárszolgálattal (szállítási idő: 2-3 munkanap)
-
A kézbesítést kérheted lakcímre, vagy akár munkahelyre.
-
Csomagod útját MPL nyomkövetési szolgáltatással ellenőrizheted.
-
Kétszeri kézbesítési kísérlet. Első sikertelen kézbesítést követően a kézbesítő telefonon egyeztet a címzettel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről, vagy kérheti küldeményének postai szolgáltatóhelyen történő átvételét.
PostaPontokra történő kiszállítás (szállítási idő: 2-3 munkanap)
Postán maradó csomag
-
Az ország legkiterjedtebb hálózata. Válassz egy postát, amely útba esik!
-
SMS-ben vagy e-mailben értesítünk a csomagod érkezéséről.
-
A csomagod átvételét összekötheted más postai ügyek intézésével.
-
5 munkanapos őrzési időt vállalunk, ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz.
-
A küldemények maximális tömege 20 kg.
MOL kúton / COOP üzletben történő átvétel
-
A legtöbb MOL benzinkúton található PostaPonton éjjel-nappal, a nap 24 órájában átveheted csomagod Itt megnézheted, hogy neked melyik estik útba.
-
A COOP üzletekben található PostaPontokon a nyitva tartási időben átveheted csomagod. Itt megnézheted, hogy neked melyik estik útba.
-
SMS-ben vagy e-mailben – ahogy Te szeretnéd – értesítünk a küldemény érkezéséről.
-
5 munkanapos őrzési időt vállalunk, ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz.
-
A csomagod maximális tömege 20 kg.
Csomagautomatából történő átvétel
-
Országosan 47 helyen, a nap 24 órájában elérhető. Nézd meg a, térképen!
-
Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyeztük el, ahol egyébként is megfordulsz.
-
Nincs várakozás, rendelésed bármikor egyszerűen és gyorsan hozzáférhető.
-
SMS-ben vagy e-mailben – ahogy Te szeretnéd – értesítünk a küldemény érkezéséről.
-
A csomagod maximális tömege 20 kg.
-
További információk: https://www.posta.hu/csomagautomata
Személyes átvétel:
Megrendelt csomagodat személyesen is átveheted budapesti telephelyünkön. A rendeléstől számított 24 órán belül vedd fel velünk a kapcsolatot az átvétellel pontosítása miatt!
Személyes átvétel esetén háromféle módon tudsz fizetni:
1. Az online megrendelést követően online bankkártyás fizetési móddal átvétel kiegyenlíted a rendelés végösszegét.
2. Az online megrendelést követően átutalással, az átvétel előtt kifizeted a végösszegét.
3. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) készpénzzel fizetsz.
Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagomat!
Hogyan tudom ezt jelezni?
Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e!
Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a korábban emailen megapkott számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb, legkésőbb a kézhez vételtől számított második munkanapig (tehát pl. ha hétfőn vetted át a rendelést, legkésőbb szerdán) jelezd nekünk az info@petralis.hu email címen.
A hiányt/hibát csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy rossz vagy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán van. Hiányos termék esetén kérjük fotózd le a dobozt is, amiben érkeztek a termékek, a doboz mérete ugyanis információ-értékkel bír számunkra. Határidőn kívül, vagy fénykép hiányában sajnos nem tudjuk ellenőrizni felvételeinken, hogy valóban hibásan kaptad-e meg a csomagot.
Az elállás/felmondás visszaküldés
A fogyasztót a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján a termék átvételének napjától számított 14 napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
Elállási jog gyakorlása alóli kivételek:
A rendelet 29. § (1) bekezdése szerint a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát többek között az alábbi esetekben:
-
olyan termék esetében, amely romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző,
-
olyan zárt csomagolású termék esetében, amely higiéniai vagy egészségvédelmi okból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza,
-
egyedi igények alapján előállított vagy kifejezetten a fogyasztó kérésére készített termékek esetében.
Állateledelre vonatkozóan ez azt jelenti:
-
A tartós, gyári csomagolású, felbontatlan állateledel esetén a fogyasztó élhet a 14 napos elállási joggal.
-
Felbontott vagy részben felhasznált termék higiéniai és egészségvédelmi okokból nem küldhető vissza.
-
Romlandó, hűtést igénylő vagy rövid szavatossági idejű eledel esetében a fogyasztót nem illeti meg az elállási jog.
Elállás módja:
A fogyasztó az elállási jogát egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja, amelyet írásban (e-mailben vagy postai úton) kell eljuttatnia az Üzemeltető részére. Az elállási nyilatkozat megtételének időpontja az elküldés dátuma.
Visszatérítés:
Elállás esetén az Üzemeltető a visszaküldött, sértetlen termék beérkezését követően legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett vételárat. A visszaszállítás költsége a fogyasztót terheli.
Ejárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
- 0 Ft-os ár, vagy irreálisan alacsony ár,
- kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).
Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.